Manuális tesztelés
Részünkről a manuális tesztelés célja, az elvállalt tesztelési feladatok minőségi, precíz ellátása, az ügyfeleink elégedettségének érdekében. Fontos számunkra a tesztelt szoftver vagy rendszer minőségének javítása és a hibák feltárása.
Az ügyfél számára a manuális tesztelés azt jelenti, hogy a szoftverfejlesztési folyamat során biztosítva van, hogy a szoftver megfelel a funkcionalitási követelményeknek és az elfogadási tesztelés során jóváhagyja a szoftver késztermékét, így növelve a szoftver minőségét és a felhasználói elégedettséget.
Tesztmenedzsment eszközök, amiket ismerünk:
- JIRA - Zephyr Scale
- JIRA - Xray
- HP Quality Center - ALM
- Redmine - TestLink
- MS Azure DevOps
Egyéb hibakezelő rendszerek, amiket ismerünk:
- Redmine
- Bugzilla
- Mantis
Tesztautomatizálás
A tesztautomatizálás célja, hogy a tesztelési folyamatot automatizáljuk, gyorsítsuk olyan eszközök és technológiák segítségével, mint például a tesztelői keretrendszerek. A tesztautomatizálás lehetővé teszi a tesztelőnek, hogy hatékonyabban és eredményesebben hajtsa végre a teszteket, csökkentse a hibák számát és növeljék a tesztpontosságot.
Az ügyfél számára a tesztautomatizálás azért fontos, mert rövidebb idő alatt kaphat visszajelzést a szoftver minőségéről.
Tesztautomatizáló keretrendszer ismereteink:
- UFT
- Test complite
- Robot framework
- Cypress
- Tosca
- SoapUI
- Jmeter
- Postman
Tesztvezetés, koordinálás, menedzsment
A tesztvezetés azt jelenti, hogy a tesztelési folyamatokat irányítjuk és koordináljuk, valamint a tesztelők munkáját felügyeljük a tesztelési stratégia és a tesztek végrehajtása során. Ez biztosítja számunkra, hogy a tesztek az üzleti igényeknek megfelelően legyenek elvégezve és a szoftver megfeleljen a funkcionális követelményeknek.
A koordinálás azt jelenti, hogy az egyes tesztek és a tesztesetek csoportjai közötti összefüggéseket figyelembe véve tervezzük meg a tesztelési folyamatot, hogy az egész hatékony legyen. Az ügyfél számára ez azt jelenti, hogy biztosak lehetnek abban, hogy a tesztelési folyamat időben és erőforrások szempontjából hatékonyan működik és a szoftver minősége javul.
A menedzsment pedig az egész tesztelési folyamat irányításával foglalkozik, az erőforrások tervezésével, a költség tervezéssel, a hatékonyság javításával és a kommunikációval a projekt résztvevői között. Az ügyfél számára ez azt jelenti, hogy biztosak lehetnek abban, hogy a tesztelési folyamat hatékonyan működik, az ütemterv és a költségvetés betartásra kerül és a projektben résztvevők közötti kommunikáció hatékonyan zajlik.
Tesztszakértés és teszttanácsadás
Ügyfeleink részére az alábbi feladatokat látjuk el:
Tesztstratégia kidolgozása:
A tesztszakértőink és teszttanácsadóink segíthetnek az ügyfeleinknek a tesztstratégia kidolgozásában, amely meghatározza a tesztelési folyamatokat, az eszközöket és azok használatát a tesztelési folyamatok során.
Teszterőforrások optimalizálása:
A tesztszakértőink és teszttanácsadóink segíthetnek az ügyfeleinknek azoknak az erőforrásoknak az optimalizálásában, amelyek a teszteléshez szükségesek, például az eszközök és az infrastruktúra.